понеділок, 12 листопада 2018 р.

Psychological and pedagogical conditions of the development of the personality of the preschool child

Психолого-педагогічні умови розвитку особистості дошкільника.

Самосвідомість дитини становить важливу сторону її особистості. Відтак загальні психолого-педагогічні умови розвитку особистості конкретизуються відносно розвитку самосвідомості. Особистість та її самосвідомість розвиваються у процесі діяльності та спілкування, різноманітних їх видів. Насамперед, у взаємодії та спілкуванні дитини з дорослим з перших днів життя малюка закладаються власне особистісні потреби бути особистістю, тобто бути значущим та впливати на інших людей; комунікативна потреба, потреби у розумінні, в афіліації (прагнення бути прийнятим), у самовираженні тощо.
Психолого-педагогічні умови розвитку самосвідомості:
- особистість та її самосвідомість розвиваються у процесі діяльності та спілкування, різноманітних їх видів;
- оптимальний розвиток самосвідомості дитини у ранньому віці ґрунтується на балансі між формуванням самостійності дитини та збереженням тісних взаємовідносин між нею і дорослим;
- оцінки дорослого повинні спрямовуватись на стимулювання діяльності дитини, їй слід постійно демонструвати любов і турботу, незалежно від результатів її роботи;
- дієвість оцінки визнaчaєтьcя тим, нacкiльки вoнa кopeктнo cфopмyльoвaнa, якa її фopмa i змicт;
- y poзвиткy caмocвiдoмocтi дитини вaжливy poль вiдiгpaє спілкyвaння із дopocлим y пpoцeci poбoти із дитячoю книжкoю, opгaнiзoвaнoï вiдпoвiднo дo вiкoвиx ocoбливocтeй.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Psychological and pedagogical conditions of development of attention of children of preschool age

Психолого-педагогічні умови розвитку уваги Розвиток уваги прямо залежить від якості спілкування дорослого з малюком. Організація спілкув...