середу, 14 листопада 2018 р.

Psychological and pedagogical conditions of emotional development of a child of preschool age

Психолого-педагогічні умови емоційного розвитку

У нормі емоційна сфера дошкільника відзначається життєрадісністю, бадьорістю, оптимізмом. Саме такі емоційні стани забезпечують умови для формування особистості: її самоповаги, впевненості, віри у свої сили, ініціативності. Якщо дитина більшість часу перебуває у пригніченому й роздратованому стані, швидко втомлюється або - навпаки - не може заспокоїтись, виявляє гіперактивність, поводиться несміливо, плаксива, вередлива, то всі ці стани свідчать про негаразди в емоційній сфері, які негативно позначаються на формуванні особистості. Тривалі негативні переживання дезорганізують психічну діяльність дітей та їх спілкування з ровесниками. Ці емоції не тільки накладають відбиток на досвід дитини, але й впливають на хід подальшого розвитку. Вони можуть сприяти утворенню негативної життєвої позиції і у кінцевому рахунку викликати затримки у загальному розвитку дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Psychological and pedagogical conditions of development of attention of children of preschool age

Психолого-педагогічні умови розвитку уваги Розвиток уваги прямо залежить від якості спілкування дорослого з малюком. Організація спілкув...